poniedziałek, 22 października 2012

Carmex balsam do ust jaśmin i zielona herbata

Witajcie ;). Jak pewnie zauważyłyście pozmieniałam trochę wygląd bloga.Wydaję mi się,że jest teraz bardziej przejrzyście. Za oknem mamy okropną pogodę.Ja jestem chora także siedzę w cieplutkim domu.Jeśli tak dalej pójdzie będę co miesiąc chora :(. Także muszę zmienić swoje nawyki żywieniowe tzn,ograniczyć słodycze,a jeść więcej owoców ( łatwizna ) i warzyw ( z tym gorzej, nie przepadam za większością warzyw ). No cóż,koniec narzekania,czas na recenzję balsamu do ust,który otrzymałam do testowania od Carmex.

Carmex balsam do ust jaśmin i zielona herbata:



Producent:

Cierpiący z powodu spierzchniętych,popękanych ust Alfred Woelbing wynalazł w USA  balsam do ust Carmex. Rodzina Woelbing do dziś prowadzi firmę,a Carmex stał się jednym z najbardziej cenionych na świecie balsamów do ust.
Unikalna receptura balsamu Carmex zawiera specjalne składniki, które powodują klasyczne uczucie
mrowienia dające znać, że Carmex działa skutecznie, kojąc, nawilżając i chroniąc spierzchnięte, popękane usta. Wypróbuj go i przekonaj się , dlaczego jest on ulubionym balsamem gwiazd z Hollywood oraz specjalistów od makijażu na całym świecie.
* pierwsze miejsce w USA przyznawane przez ponad trzynaście kolejnych lat przez pharmaceuticals magazine dla “najbardziej zalecanego przez farmaceutów balsamu do ust”.



Skład:

 petrolatum, lanolin, ethylhexyl methoxycinnamate, cetyl esters, theobroma cacao seed butter, cera alba, flavor, benzophenone-3, paraffinum liquidum, camphor, menthol, salicylic acid, benzyl alcohol and linalool, zawiera oxybenzone 


Produkt zamknięty jest w plastikowym opakowaniu,w tubce.Jego użytkowanie jest bardziej higieniczne od standardowego Carmexa w słoiczku.Podoba mi się jego zapach,nigdy się z takim nie spotkałam,także ciężko mi go jakoś określić.Zielonej herbaty raczej nie wyczuwam.
Konsystencja jest gęsta, balsam nie daje koloru na ustach,jedynie trochę je nabłyszcza.


Jeśli chodzi o działanie to jestem średnio zadowolona.Niby natłuszcza usta oraz przez moment daje efekt mrowienia,ale niestety są to efekty krótkotrwałe.Balsam szybko schodzi z ust,gdy mamy z nimi większe problemy np.są popękane to może on nam wystarczająco nie pomóc.Przy chorobie zawsze towarzyszą mi suche usta i muszę je często natłuszczać,a jak już wspominałam produkt szybko schodzi z ust także z wydajnością będzie średnio. Carmex ma SPF 15, co jest dla naszych ust wielkim plusem.

Także polecam osobom niewymagającym, ja na okres jesienno-zimowy wracam do Carmexu w słoiczku.

A i jeszcze mam małe pytanie.Zawsze zastanawiałam się czy wolicie czytać recenzje długie,wyczerpujące czy może krótkie i treściwe ? Będę wdzięczna za odpowiedzi ;))



15 komentarzy:

  1. Ja bardzo nie lubię Carmexu .
    Idealnie sprawdził się u mnie Tisane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam dużo pozytywnych opinii o Tisane,także na pewno kiedyś zakupię ;)

      Usuń
  2. ja miałam wersję klasyczną i nie przypadła mi do gustu. Innych więc już nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie wolę Tisane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię Carmex ale nie żeby to była wielka miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wersję wiśniową, jakoś nie mogę jej wykorzystać do końca ;/
    Lepsze recenzje krótkie i treściwe .

    OdpowiedzUsuń
  6. baaardzo podoba mi sie połączenie zapachów, muszę na żywo poniuchać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z miętą i jestem zadowolona :)
    A co do czytania recenzji to lubię każde byleby kosmetyczne ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech i ja jestem chora.. Zdrowiej!
    A tego carmexu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. zainteresował mnie ze względu na zapach, jednak dla mnie to nie wszystko i jesli chodzi o działanie, to twoja recenzja trochę mnie odsunęła od kupna ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię Carmexy, ale tego w tubce jeszcze nie miałam :)
    a co do recenzji to raczej wolę te krótsze i treściwe, chociaż każde z przyjemnością czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie krotkie bo dlugie sa zbyt meczace :)
    a carmex planuje kupic tylko jakos ciagle mi nie podrodze do niego :P

    OdpowiedzUsuń

Ukochani komentatorzy

Get this commentators widget

Etykiety

AA (1) Acne-stop (1) All In 1 (4) Annabelle Minerals (3) anty-perspirant (1) Archipelag piękna (2) Avetpharma (1) Avon (2) Balea (1) Balsam do ciała (1) Balsam do ust (1) Bambino (1) Barwa (1) Be Beauty (3) Biały Jeleń (3) Biedronka (5) Bielenda (1) BingoSpa (5) Bioarp (1) Biochemia Urody (2) Bioderma (1) Bioslik (1) Błyszczyk do ust (1) Bourjois (1) Carea (1) Carmex (2) Catrice (1) CHI (1) Chusteczki pielęgnacyjne (1) Ciało (24) Cienie do powiek (1) Demakijaż (15) Denko (9) Dermacol (1) Dłonie (3) Dove (3) Drogeria Jaśmin (1) Drogeria Klaudia (1) Drogeria Natura (2) e-naturalne (1) Essence (4) Eveline (2) Farmona (2) Fennel (2) Garnier (2) Gazetka promocyjna (1) Gerovital (2) Golden Rose (1) Hegron (1) Invex Remedies (2) Isana (3) Jedwab do ciała (1) Jedwab do włosów (1) Joanna (2) Johnson's baby (1) Kolorówka (8) Korektor antybakteryjny (1) Krem antybakteryjny (1) Krem do rąk (4) Krem do stóp (1) Krem do twarzy (11) Krem pod oczy (1) Kremowe mydło pod prysznic (1) Kuchnia (1) L'Occitane (1) L`Oreal (2) Lakier (6) Limitówka (1) Mahattan (1) Marion (1) Mariza (5) Maseczka (3) Masło do ciała (3) Masło shea (1) Megakrzem (1) Mgiełka do twarzy (2) Miyo (1) Mleczko do ciała (2) Mleczko do mycia twarzy (1) Multisuplemental (1) Naturali (3) Nie polecam (1) Nivea (5) Nola (1) Novaclear (2) Odra (2) Odżywka do włosów (3) Oeparol (3) Oriflame (1) Otmuchów (2) Palmolive (2) Pantene (1) Paznokcie (7) Peeling do ciała (3) Peeling do twarzy (3) Perfecta (1) Perfumy (1) Pielęgnacja (51) Pierre Rene (2) Płatki kosmetyczne (1) Płyn do higieny intymnej (1) Płyn dwufazowy (1) Płyn micelarny (5) Podkład (4) Polecam (21) Pollena Ostrzeszów (4) Polo Market (1) Pomadka do ust (1) Porównanie (2) Portal Uroda i Zdrowie (2) Preparat punktowy (1) Puder brązujący (1) Puder w kamieniu (1) Quiz Cosmetics (3) Rossmann (1) Safari (1) Safira (7) Schlecker (1) Scrub do ciała (1) Selene (1) Serum do ciała (1) SI Świt (1) Softina (1) Suchy szampon (1) SudoPharma (2) Swatche (3) Szampon do włosów (5) Szczotka do włosów (1) Tami (1) Tangle Teezer (1) Tenex (1) Timotei (1) Tonik do twarzy (4) Trądzik (3) Twarz (28) Under Twenty (2) Uroda (1) Usta (4) Wazelina kosmetyczna (1) Wizaż 24 (3) Włosy (9) Współpraca (25) Wymianka (3) Zakupy (20) Ziaja (8) Zmywacz do paznokci (1) Żel chłodzący (1) Żel nawilżający (1) Żel oczyszczający (2) Żel peelingujący (1) Żel pod prysznic (12)